Mokytojai

Džiaugiamės subūrę tikrų profesionalų komandą, kuriai galite patikėti savo vaikų dabartį ir ateitį.

Augustina Martinėlytė-Usonienė

Direktorė

Savo mokiniams siekiame suteikti geriausią išsilavinimą, išugdyti nuosekliai mąstančius, deramai besielgiančius, savimi pasitikinčius, paslaugius, atsakingus, iniciatyvius ir kūrybingus jaunus žmones. Mums rūpi kiekviena asmenybė, todėl didžiuojamės savo mokyklos bendruomene, kurioje visi mūsų mokiniai jaučiasi vertinami.

Rimantas Martinėlis

Steigėjas

Zita Martinėlienė

Steigėja

Dar vaikystėje pajutau poreikį domėtis praeitimi, kuri užfiksuota ir knygose, ir žmonių prisiminimuose. Istorinė praeitis mane žavi iki šiol, todėl džiaugiuosi galėdama savo mokiniams perduoti tai, ką žinau. Taip pat noriu jiems įrodyti, kad pažinti praeitį yra ne tik smagu, bet ir naudinga. Juk istorija – tai mokslas, kuris nuolat keičiasi ir aktyviai formuoja dabartį.

Audronė Janavičienė

Pavaduotoja ugdymui ir istorijos mokytoja

Mokau mokinius spalvomis išreikšti jausmus, o piešiniais juos išgryninti.

Asta Labuckienė

Direktorės pavaduotoja ir dailės mokytoja

Mūsų mokykloje labai svarbios tradicijos, kurios formuoja pagrindinius jos veiklos principus, tačiau, remdamiesi tradicija, žvelgiame į ateitį. Todėl „Šaltinėlis“ yra ir išliks į ateitį žvelgianti mokykla, entuziastingai priimanti naujoves ir naujas galimybes.

Tadas Ivanauskas

Pavaduotojas ūkio reikalams

Ieva Gudelaitytė

Komunikacijos specialistė

Žmogaus sveikata - tai fizinė, dvasinė ir socialinė gerovė. Dirbdama mokykloje supratau, kad mano užduotis - išmokyti vaikus saugoti savo ir kitų žmonių sveikatą, mus supančią aplinką ir gamtą.

Milda Ivanauskienė

Logopedė, sveikatos priežiūros specialistė

Aleksandra Dombrovskaja

Specialioji pedagogė

Veronika Sinkevič

Logopedė, specialioji pedagogė

Džiaugiuosi, kad mokytojo darbas „Šaltinėlio“ mokykloje man leidžia tobulinti daugiametę patirtį. Myliu vaikus, patinka su jais bendrauti, todėl padedu jiems augti, tobulėti, siekti tikslų ir svajonių. Tikiu, kad mano pašaukimas yra augti kartu su vaikais.

Daiva Karlienė

Pradinės mokyklos mentorė ir biologijos mokytoja

Būdama pradinių klasių mokytoja ir specialioji pedagogė padedu mokiniams įgyti tų kompetencijų, kurios reikalingos šiandienos žmogaus gyvenimui.

Renata Aleksandrovienė

Pradinių klasių mokytoja ir specialioji pedagogė

Melanija Monkevičienė

Priešmokyklinės grupės vadovė ir pradinių klasių mokytoja

Pradinių klasių mokytoja pradėjau dirbti 2001 m. ir nė vienos dienos dar neteko nuobodžiauti. Man mokytojos darbas – nuolatinis augimas ir tobulėjimas, savęs ieškojimas ir pažinimas. Mokydama savo mokinius siekiu, kad jie kasdien įveiktų vis didesnius iššūkius, kad jaustų atsakomybę už savo mokymąsi ir elgesį, kad iškilusias situacijas spręstų vadovaudamiesi sąžine, pareiga ir pagarba. Nuoširdus bendravimas, bendradarbiavimas ir noras mokytis atveria daug daugiau durų... 

Inga Janickaitė

Pradinių klasių mokytoja

Esu pradinių klasių mokytoja, iš kurios vis dar neiškeliavęs vaikas. Dirbdama su mokiniais vadovaujuosi liaudies išmintimi, kad „su kitu žmogumi reikia elgtis taip, kaip norėtum, kad su tavimi elgtųsi“, ir nesvarbu, ar tai suaugęs žmogus, ar mažas vaikas.

Rūta Ramanauskienė

Pradinių klasių mokytoja

Nemaža darbo bei bendravimo su vaikais patirtis išmokė, kad mūsų darbe svarbiausia yra nuoširdumas, tikrumas ir sąžiningumas. Vaikai turėtų tikėti ir pasitikėti savo mokytoju, o mokytojas - savo mokiniais. Klasėje gera turėtų būti visiems ir tada bus lengviau pasiekti gerų mokymosi rezultatų. Ir mažesnius, ir vyresnius savo mokinius mokau nepamiršti dviejų patarlių: 1. Dideli darbai prasideda nuo mažų. 2. Kaip šauksi, taip ir atsilieps.

Monika Stasiukaitė-Balcevičienė

Pradinių klasių mokytoja

Viktorija Sederevičienė

Pradinių klasių mokytoja

Aušra Rudytė

Lietuvių kalbos mokytoja

Žaneta Bilotienė

Lietuvių kalbos mokytoja

Daina Dobiliauskienė

Lietuvių kalbos mokytoja

Vytautas Stasiulionis

Anglų kalbos ir fizikos mokytojas

Saulenė Taurosevičiūtė

Anglų kalbos mokytoja

Audrius Pševlockis

Anglų kalbos mokytojas

Emilija Sikorskytė

Prancūzų kalbos mokytoja

Daiva Šalomskaitė

Prancūzų kalbos mokytoja

Esu rusų kalbos mokytoja Ana Vincel. Volteras yra pasakęs: ,,Mokėti daug kalbų tolygu turėti vienai spynai daug raktų", todėl aš su mokiniais keliauju užsienio kalbos bei kultūros pažinimo taku, kuriam pasibaigus jie gauna magišką raktą spynai atrakinti.

Ana Vincel

Rusų kalbos mokytoja

Beata Veličkaitė-Savičeva

Vokiečių kalbos mokytoja

Rūta Stakaitė

Ispanų kalbos mokytoja

Gintaras Brazauskas

Geografijos mokytojas

„Geografijos knygos – pačios rimčiausios knygos pasaulyje, – paaiškino geografas. – Jos niekad nepasensta. Kalnas labai retai keičia savo vietą. O vandenynas labai retai išdžiūsta." (Antuanas de Sent Egziuperi)

Olga Titova

Geografijos mokytoja

Asta Valčiukienė

Fizikos mokytoja

Mokytojo tikslas - paaiškinti mokiniams, kaip reikia mokytis ir juos padrąsinti.

Regina Kaušienė

Chemijos ir gamtos mokytoja

Mokytojas yra ne profesija, o gyvenimo būdas, nuostabus tuo, kad leidžia nuolat tobulėti. Pamokose neužtenka būti geru savo dalyko žinovu, reikia mokėti pateikti informaciją, naudotis technologijomis, o svarbiausia, jausti vaikų ir jaunimo pulsą.

Birutė Parnarauskienė

Matematikos ir informacinių technologijų mokytoja

„Jei nori išmokti plaukti, drąsiai lipk į vandenį, o jei nori išmokti spręsti uždavinius – spręsk juos!“ (Vengrų matematikas G. Polya). Taigi, tikiu, kad žmogaus drąsa ir užsispyrimas gali jam padėti pasiekti gerų rezultatų.

Renata Petreikienė

Matematikos ir informacinių technologijų mokytoja

Pasaulis yra atversta knyga, kurią galima perskaityti ir matematiškai.

Tautvydas Genys

Matematikos mokytojas

Japonų patarlė byloja, kad „viena diena su puikiu mokytoju yra geriau nei tūkstantis dienų stropaus mokymosi“, todėl stengiuosi būti tokiu mokytoju. Taigi, aš ir mano mokiniai yra nuolat ieškanti, atrandanti ir auganti komanda.

Ramūnas Valčeckas

Matematikos mokytojas

Matematika man yra universali kalba, kurią supranta ir kuria kalba milijonai žmonių. Tad mokėti matematiką – tai mokėti užrašyti savo mintis formulėmis, lygtimis, reiškiniais ir grafikais. Todėl labai noriu ir siekiu, kad mano mokiniai galėtų laisvai kalbėti šia kalba, atrastų matematikos paslaptis, pajustų jos grožį ir patirtų matematikos mokymosi sėkmės džiaugsmą.

Laura Šalnaitė

Matematikos mokytoja

Muzika mane lydi visą gyvenimą. Nė dienos negyvenu be jos. Muzika - mano profesija, pašaukimas, teigiamos emocijos ir laisvė. Visa tai noriu padovanoti mokiniams. Mokykimės ir kurkime kartu.

Jūratė Praniauskienė

Muzikos mokytoja

Austėja Adomaitytė

Muzikos mokytoja

Evelina Rutė

Šokio mokytoja

Giedrius Junevičius

Fizinio ugdymo mokytojas

Saulė Jurkynienė

Dailės ir technologijų mokytoja

Pagalbos mokiniui specialistai

Informacija apie specialistus

Veronika Sinkevič
Logopedė, Specialioji pedagogė
Tel. nr. +37067497619
El. paštas logopedeveronika@gmail.com

Aleksandra Genė
Specialioji pedagogė
Tel. nr. +37063839489
El. paštas adombrovskaja@gmail.com

Milda Ivanauskienė
Logopedė, Sveikatos specialistė
Tel. nr. +37065551220
El. paštas tadas.saltinelis@gmail.com

Logopedas ir spec. pedagogas atlieka šias funkcijas:

  • nustato kalbos ir komunikacijos sutrikimus, teikia specialiąją pagalbą mokiniams,
    turintiems kalbėjimo sutrikimų;
  • padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (spec. pedagogo kabinete
    ar klasėje).
  • bendrauja ir bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių
    mokinių tėvais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese;
  • numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo
    būdus bei metodus atitinkančius mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius ir juos taiko
    savo darbe;
  • konsultuoja mokytojus rengiant pritaikytas Bendrąsias programas;
  • pagal poreikį teikia informaciją tėvams bei pedagogams apie mokinių pasiekimus;
  • esant būtinybei (gavus tėvų sutikimą), atlieka mokinių pirminį gebėjimų vertinimą;
  • šviečia ugdymo įstaigos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, neišlavėjimo bei
    sutrikimų įveikimo ir prevencijos klausimais;
  • už mokyklos ribų dalyvauja logopedų metodinės tarybos veikloje ir dalijasi gerąja darbo
    patirtimi. Palaiko glaudžius ryšius su Vilniaus miesto pedagogine psichologine tarnyba ir
    Raidos centro specialistais.
    *Tėvų konsultacijos vyksta tik iš anksto suderinus laiką su logopedu, socialiniu pedagogu.